Idag har stackars lilla Millan haft kolik, i morse när jag kom ner till stallet ville hon inte resa på sig och inte heller äta hö. Ringde och rådfrågade veterinären och han tyckte jag skulle gå med henne en gång i halvtimmen men varje gång jag satte in henne i boxen så la hon sig ner men efter ett tag kom magen igång och hon bajsade 5 gånger på två timmar och sen blev hon sakta bättre och nu ikväll har hon både ätit och druckit så vi får hoppas att det var något tillfälligt.
 
 
Nu får det vara nog med sjuka djur, Fenix har varit i slagsmål med en annan katt och är skadad i ena frambenet och Goodina är fortfarande varm i ena framhoven och markerar lite ibland så hon får vila nu till efter nästa helg så får vi se sen.

Ikväll har jag varit på mitt första bodypump pass och det var riktigt roligt men jag kommer nog känna av det imorgon även fast jag körde med lätta vikter för att få in rätt teknik.
 

Nu är det mindre än en vecka kvar till jag ska ha min födelsedagsfest, jag kommer att ha festen i SOK stugan och dom flesta som jag bjudit har tackat ja så jag hoppas att det blir en lyckad fest. Just nu känns det som att jag har koll på läget och jag hoppas att jag inte glömt något viktigt.
 
/Kram Mia
 

Kommentera

Publiceras ej