Har haft en mycket lugn och skön midsommarhelg, midsomarafton firade vi tillsammans med några grannar där vi blev bjudna på god mat och dryck.
 
 
 
Det var väl första året på mycket länge som man kunde sitta ute till långt in på midsommaraftonsnatten utan att frysa och bara njuta av det underbara vädret.
 
 
Resten av helgen har jag roat mig i trädgården med att ta bort ett jättestort buskage av slånbärssnår som växt in i varandra. Bärjade med att klippa bort så mycket jag kunde med sekatör och grensax och köra i kompostkvarnen det som går resten har jag fyllt trailern med så jag måste åka till tippen med det i morgon innan jag kan fortsätta. Därefter så får Bosse fortsätta och ta ner dom grövsta grenarna med motorsågen.
 
 
Känns som ett evighetsarbete men jag har kommit ganska långt och det kommer bli så fint när jag är klar då jag fått lite ideér om vad jag ska göra där istället.
 
 
Ikväll när det blivit lite svalare så tog jag en löprunda bort till hästarna, det var första gången jag sprang på flera veckor för jag fick ju lite ont i fötterna samt blåsor under vår vandring men det kändes bra.
 
/Kram Mia
 

Kommentera

Publiceras ej