Då Vansbrosimningen blev iställd p.g.a corona så erbjöds man möjligheten att simma den där man bor i öppet vatten, jag valde att simma hemma i Klarsjön där jag mätt ut en sträcka på 250 m som jag simmade 4 ggr. I och med det så beslutade jag mig även för att starta upp min andra tjejklassiker, jag tycker ju om att ha något att träna inför och vi får väl se om man får göra alla delar hemma eller om dom öppnar upp till Vasaloppet och Vätternrundan.
 
 
Simningen gick bra och jag hade t.o.m tagit med medaljen upp till sjön för att få lite loppkänsla.
 
 
I söndags körde vi in hälften av årets höskörd så nu är det bara att hoppas på fint väder så att vi kan få hem resten inör vintern.
Nu är det dags att krypa i säng då jag ska upp tidigt i morgon bitti för att åka iväg ett par dagar på läger med mitt jobb.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej