Vad jag saknar alla inställda lopp man hade velat delta i, men igår så anmälde jag mig till ett triathlon som Powerwoman anordnar virituellt så nu är det dags att börja träna inför det. Idag blev det simning med bästa och ivrigaste åskådaren Ronja. Tänker att jag varvar simning, cykling och löpning på ett rullande schema och hoppas på att baksidan av höften inte krånglar, har senaste tiden haft ont i vänster skinka men var hos Milla för lite massage i måndags och hon sa att jag var väldigt spänd i stora sätesmuskeln.
 
 
Igår fick hästarna komma hem från stora beteshagen och bli lite fina om fötterna, tänkte passa på att träna lite med Goodina nu när dom är hemma ett tag.
 
 
Just nu så blommar rosorna helt otroligt i trädgården så att man kan plocka in stora buketter utan att det märks på buskarna.
 
 
Ha en fin kväll(som snart är slut).
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej