Har idag varit ledig och man kan ju låtsas att man har semester och göra sådana saker som man brukar göra när man har semester, så idag har jag varit och plockat jordgubbar vid Lundby. Det fanns massor och dom var stora, fina och jättegoda.
 
 
När jag kom hem så blev det glass, grädde och färska jordgubbar. MUMS!
 
 
På eftermiddagen tog jag en joggingtur upp till sjön(2 km) där jag simmade 500 m innan jag sprang hem igen. Det blåste näst intill halv storm så det var nästan mer motströms än i Västerdalälven vid Vansbrosimningen.
 
 
I tisdags så joggade Sussi och jag runt inne i Söderköping och rekade inför Midnattsloppet som vi ska sprnga på hemmaplan, vi fick till en slinga på 7 km så nu är det bara 3 km som återstår att lägga till men det tar vi en annan dag. Kul att ha lite mål igen att träna inför.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej