Tydligen har det i år blivit så populärt att paddla SUP så att det inte finns en enda bräda att få tag på i butikerna, beror väl på att alla som hemestrar vill ha något att göra samt att det ger en bra och rolig träning.
 
 
Själv köpte jag min för tre år sedan efter att ha provat på att paddla när vi var i Kroatien.
 
 
Dock så har jag inte använt den på hela sommaren men nu har min vän Maud också köpt en och det är ju betydligt roligare att paddla tillsammans än att vara ute själv, idag hängde även hennes dotter Cilla med ut.
 
 
Vi paddade rakt över sjön hos dom och totalt blev det ca 3,5 kilometer som vi paddlade så jag kommer väl ha en skaplig träningsvärk i morgon då man använder en massa små muskler som man knappt vet att man har.
 
 
Har ängnat dom senaste dagarna åt att mocka ut, städa, skura och måla i stallet så nu är det frächt och fint igen tills hästarna ska stallas upp igen till hösten.
 
 
Även utanför stallet blommar pelargonerna så fint som när jag köpte dom på utförsäljning i våras nästan var halvdöda.
 
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej