Idag tog jag mig iväg till gymmet för första gången efter sommaren, körde ett HIT gruppass i deras X-force maskiner och det kändes att det var länge sedan jag styrketränade, kände mig extremt svag efter att nästan bara har kört kondition sista tiden. Lite svårt att hänga med då man ska ändra vikter hela tiden på maskinerna och jag inte hade i huvudet vilka vikter jag kört på tidigare men det lär man sig väl snart tänker jag.
 
 
I lördags var jag på öppet hus och firade Sussi, en vän och fd jobbarkompis som fyller 50 år på torsdag och som firade lite i förskott då hon är bortrest på sin födelsedag.
 
 
Förra lördagen så var min bror Patric med familj på besök, då överraskade vi honom och Kattis som båda har fyllt 50 år med ett besök på Escape house i Norrköping, man blir inlåsta i ett rum och med hjälp av ledtrådar så ska man så fort som möjligt ta sig ut från rummet. Det gick sådär men roligt hade vi.
 
 
Därefter åkte vi hem till oss och åt mat, fortsatte på det grekiska temat och hade köpt med mig oliver och kryddor hem från Kos till en grekisk sallad som vi åt till förrätt. Längtar verkligen tillbaka till solen och värmen, känns att hösten är på g och jag gillar den men är så förbaskat trött på denna blåst.
 
 
För övrigt har veckan mest bestått av jobb då vi har varit kort om folk på jobbet.
Har dock fått till lite träning däremellan. I måndag så följde jag med grannen Helen på en löprunda, vi joggade en mil i lugnt tempo på grusvägarna hemikring men tyvärr så fick jag lite ont i foten efteråt. Har också börjat på F&S passen igen på söndag kvällarna.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej