Startade upp midsommarafton med ett trevligt arbetspass då vi åkte in till Folkparken i Norrköping där dom har traditionellt midsommarfirande med dans kring stången, lotterier och allt som hör midsommaren till.
 
 
Därefter åkte vi upp till grannarna för fortsatt midsommarfirande, var jag inte jättefin med klänning och cykelbyxor när jag cyklade dit?
 
 
Väl där blev det lite kubbspel, tjejer mot killar och ställningen blev 1-1 så alla var nöjda och glada.  Därefter blev det grillning och klassisk jordgubbstårta.
 
 
Idag har jag varit uppe i sjön och simmat lite och passade då på att provsimma i min triathlondräkt som jag köpte förra året men inte fick användning av då, jag hade ju ont i knät större delen av sommaren så jag varken kunde springa eller cykla då.
 
 
Hoppas ni har haft en fin midsommar vad ni än har gjort.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej