Idag har jag roat mig med att göra sådana saker som man gör på sommaren när man är ledig. Började dagen med att åka till Lundby för att plocka jordgubbar, det fanns massor av dom så det var snart avklarat.
 
 
När jag kom hem igen så åkte jag upp till sjön för att simma några längder, trots att det var soligt o varmt i vattnet fast lite blåsigt så hade jag hela sjön för mig själv.
 
 
På eftermiddagen så for jag in till Norrköping för att möta upp min fina gamla vän Tina som jag inte sett på över ett år, vi lärde känna varandra när vi hängde på Norrköpings ridhus under tonåren och har sen dess träffats mer eller mindre ofta. Vi träffades och tog en fika på mysiga café Färgaregården, och drygt två timmar senare hade vi avhandlat vad som hänt sen sist vi sågs. Vi hade även sällskap under tiden av små söta pippifåglar.
 
 
Man får passa på att njuta av sommaren trots att inte semestern har börjat än, men man kan ju alltid skaffa sig lite somarfeeling i förskott.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej