Visst är det härligt att börja ett nytt år med en blank almanacka som är färdig för att fyllas med en massa roliga händelser(och en del andra nödvändiga, kanske mindre roliga saker). Skaffade ju även en ny träningsdagbok när Malin och jag var på Fitnessfestivalen så nu får vi se vad det nya året för med sig.
 
 
Vi hade ett lugnt och trevligt nyårsfirande tillsammans med våra grannar där vi blev bjudna på god mat, dom hade gjort en fantastisk god hemgjord Bearnesås som jag blev riktigt imponerad av.
 
 
Har börjat det nya året med att hälsa på min mamma och när jag kom hem så tog jag en promenad innan det blev alldeles mörkt ute, skönt att vakna pigg idag då jag valde att inte dricka igår utan att köra hem.
Har ni gett några nyårslöften? Själv brukar jag inte göra det utan mera lova mig själv att jag ska leva så som jag vill med en bra balans mellan det onda och det goda. D.v.s att äta bra för det mesta och däremellan unna mig det jag vill, samt träna för att må bra men bara för min egen skull och för att jag tycker att det är kul och det ska inte vara ett tvång. (ibland kanske man behöver övertala sig själv att ge sig utpå ett pass då man vet att man mår så bra efteråt)
 
/Kram Mia
 
 

Kommentera

Publiceras ej