Igår deltog jag i mitt andra triathlon, denna gång i lag tillsammans med min kompis Sussis mamma Gunnel. Här innan starten nere vid sjön där vi simmade ut och rundade bojar.
 
 
Jag körde simmningen, hon cyklade och så avslutade jag med löpningen, det var tunga ben jag sprang i mål på då bestigningen av Kebnekaise gjorde sig påmind när jag började att springa.
 
 
Vi kom dock i mål med äran i behåll och Gunnel gjorde en jättebra insats i cyklingen. Däremot så hade vi tur då dom lottade ut pris bland lagen och vi vann tre stycken mathinkar då det oftast är tre stycken i lagen så fick vi alla tre att dela på.
 
 
 
 
 
I fredags hade jag en skön semesterdag ute vid Mem, solade, badade och lyssnade på sommar.
 
 
Kul också att kolla på alla fina båtar som kommer in i kanalen för slussning.
 
 
I fredags kom även Malin hem från Polen där hon varit och hälsat på vänner så då samlade vi ihop familjen för lite grillning på kvällen.
 
 
Nu har halva min semester passerat och jag har inget särskilt inplanerat i veckan som kommer men det är ganska skönt så man kan planera lite efter vädret, skulle behöva röja och fixa lite här hemma också om det inte är badväder.
 
/Kram Mia
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej