Har hunnit med att jobba ett par dagar efter att min semester tog slut, har haft en bra semester trots att inte vädret varit det bästa men framförallt så har vi renoverat köket.
 
 
Bosse började med det när jag var uppe i Kiruna så när jag kom hem var det mest städning kvar.
 
 
Är jättenöjd med resultatet, vi har tagit bort alla fula bruna lister, bytt bänkskiva och satt upp nytt kakel samt bytt ut fläkt och spishäll.
 
 
Av Ingela (som var med till Kebnekaise) fick jag denna fina tavla som kommer från "Fjelltopp" som hennes son driver och som skapar grafiska motiv av våra mest kända fjälltoppar. Den har nu kommit upp i köket. Det var en av dom saker som jag roade mig med på semester att klättra upp på toppen av detta berg, vilket nog var det häftigaste jag någonsin har gjort.
 
 
Igår var det dags för Norrköpings Stadslopp, har varit lite förkyld så jag tog det lugnt och gick i uppförsbackarna för att få ner pulsen lite  och tog mig runt på tiden 33.55 vilket var helt ok med dom förutsättningarna. Lite tråkigt att jag inte kunde springa på för det kändes så bra och benen var pigga.
 
 
Har ni också kommit igång med jobb efter semestern?
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Lisa

23 Aug 2019 13:07

Åh så fint köket blev :)

Svar: Tack så mkt, vi är jättenöjda med det//Mia
maria dahlberg

Kommentera

Publiceras ej