Nu är jag ledig i tre hela dagar över påsk o det ska bli så skönt.
 
 
Vi håller ju på för fullt och försöker få lite ordning i trädgården så idag har vi fortsatt med att ta ner en vildvuxen vresros som hade växt sig alldeles för hög.
 
 
Blir nog jättefint när den får lite blommor och blader igen.
 
 
I onsdags var jag med på en löpträning som några tjejer som är ambasadörer för vårruset har i Norrköping en gång i veckan framöver.
 
 
Vi sprang pyramidintervaller i Vasaparken som avslutades med löpstyrka med gummiband som Stadium sponsrade med kvällen till ära. Kul att springa då jag kände mig pigg i benen, fick även med mig lite nya tips på löpskolning som jag ska fortsätta med hemma.
Önskar er alla en riktigt Glad Påsk.
 
/Kram Mia
 
 

1 kommentarer

Sarah

20 Apr 2019 00:10

Vad skönt med lite långledigt :)

Kommentera

Publiceras ej