Inlägget innehåller reklam.
 
Idag har jag verkligen pysslat om mig själv och fixat till både naglarna och håret. Naglarna var jag hos en kompis dotter Anna som nyligen har öppnat salongen Lash X i Söderköping, hon håller främst på med fransförlängning och ni hittar henne på insta @lashxsodekoping. Jag valde att inte göra någon förlängning utan bara lägga på gele på mina egna naglar.
 
 
Därefter åkte jag till min dotter Sofie som både klippte av en del på längderna och klippte upp håret samt la i lite ny färg. Hon börjar snart att jobba på en ny salong som inom kort öppnar i Norrköping och som kommer att heta NP hairstation och kommer att ligga vid tågstationen.
 
 
Just nu håller jag på att packa inför Lidingöloppet och kan inte bestämma mig vilka kläder som är lämligast att springa i när det bara kommer att vara ca 5 grader när jag startar, det värsta som finns är att vara alldeles för varmt klädd samtidigt vill man ju inte frysa ihjäl innan man kommit igång att springa och blivit varm.
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej