Vad gör man när man har lite vila från träningen, jo då kan man passa på att fixa till en möbel som jag har funderat på ett tag och nu fick jag lite tid över.
 
 
Fick för mig att byta ut en liten soffa hemma mot en skänk som man har lite mer glädje av då den även är en förvaringsmöbel.
 
 
En liten söt men trött kisse. Jag läste någonstans att man blir en blandnig av dom 6 personer som man umgås mest med och då jag umgås mycket med kissemissarna så är det väl inte så underligt att jag tycker om att sova. Men skämt å sido så kanske det ligger något i det att man ska omge sig med människor som ger en goda vanor och som man trivs tillsammans med och även delar liknande värderingar ned så tror jag att man mår så mycket bättre än att umgås med energitjuvar.
 
/Kram Mia
 

Kommentera

Publiceras ej