När jag kom hem efter att ha åkt tjejvasan för tre år sedan så sa jag ALDRIG mer, men man är ju inte sämre än att man kan ändra sig så idag har jag anmält mig till halvvasan. Då jag redan har gjort halvvättern, Vansbro halvsim och Lidingö 15 km är det ju bara halvvasan som återstår innan jag har klarat av halvklassikern så jag måste ju försöka att genomföra dom 45 km till Mora.
 
 
Här är när Sussi och jag var uppe i Rättvik i vintras och åkte i Vasaloppsspåret och Eldris är ju sista kontrollen även i halvvasan innan målet så jag hoppas verkligen att jag kommer hit även då. Jag tänker att jag har ju 4 månader på mig att träna och sen får vi väl hoppas på snö så att man kan plocka fram skidorna.
 
 
I måndags så hade jag en trevlig kväll tillsammans med mina arbetskamrater när vi var på Meze och åt.
 
 
Meze är en Libanesisk restaurang i Norrköping, vi var några som tog in en avsmakningsmeny som bestod av 10 små rätter samt en grillbricka med olika sorters kött, avslutade även med en chokladfondant till efterätt så jag behövde inte gå hungrig därifrån då man får så otroligt mycket mat som dessutom är fantastisk god.
 
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej