Samtidigt som vi tar farväl av denna underbara maj månad som har bjudit oss på det finaste väder någonsin så välkomnar vi sommaren som faktiskt egentligen börjar idag. Tyvärr är det inte bara sommaren som kommit utan jag har även fått en förkylning som absolut inte ingick i min uppladdning inför halvvättern som går av stapeln nästa helg, men det är väl bara att hålla tummarna för att den är snabbt övergående.
 
 
Här är jag trött men nöjd efter målgången på tjejvättern för två år sedan.
 
 
Nu har jag även anmält mig till midnattsloppet som går i augusti och som utan tvekan är det absolut häftigaste lopp som jag någonsin har sprungit, har ni inte testat det så måste ni absolut springa det.
 
/Kram Mia
 
 

1 kommentarer

emma

02 Jun 2018 11:32

åh kul att springa det, lycka till!

Svar: Ja verkligen, tack så mycket.
maria dahlberg

Kommentera

Publiceras ej