I dag har vi haft besök av goda vänner med barn och barnbarn, efter att vi fikat så drog vi upp till sjön så tjejerna(och vi) fick bada, jag tog även med min SUP bräda så Madde och Milla fick prova på den. Den ena på brädan och den andra under vattnet.
 
 
Det är helt fantastiskt med barn dom bara ställer sig upp och paddlar som om dom aldrig har gjort något annat.
 
 
Igår när jag var ute vid Mem och badade så kom värsta lyxiga båten från Danmark och åkte in i kanalen och det var precis att den fick plats i slussen, en sådan skulle man ha och glida omkring med ute i skärgården.
 
 
Som sagt var i morgon är det dags att börja jobba igen och det känns helt ok, man kan ju inte klaga på semestervädret i år precis. Jag har ju även fördelen med mitt jobb att jag är ledig vissa dagar och vi har ju även möjlighet att åka och bada med ungdomarna. Hoppas ni njuter av det fina vädret och badar så mycket som det bara går.
 
/Kram Mia
 
 

Kommentera

Publiceras ej