Nu när detta år börjar lida mot sitt slut så är det dags att summera ihop det gångna året och vad är bättre än att börja det nya året med min nya julklapp, en träningsklocka som jag visserligen beställde hem innan jul men fick sedan pengar till som jag önskat mig på julafton.
 
 
Är hittills jättenöjd med den, har dock bara testat den när jag har varit ute och gått. Såhär grått och disigt var det på min promenad igår men det var faktiskt ganska skönt att va ute och gå då det inte var så kallt och helt vindstilla.
 
 
Så till träningsåret 2018
 
Jobbigaste träningspasset:
Var helt klart när jag cyklade Halvvättern, dels för att det var det längsta träningspass jag någonsin gjort och dels för att det var så otroligt varmt. Temperaturen låg strax över 30 grader hela dagen och trots massor av vatten och energidryck så fick jag sån kramp i benen.
 
 
Roligaste träningspasset:
Är absolut Midnattsloppet som är en stor folkfest, kul bana samt att det är roligt att få springa tillsammans med min bror.
 
 
 
Blötaste träningspasset:
Måste ju självklart vara Vansbrosimmet.
 
 
Tråkigaste träningsminnet:
Var nog när jag fick ett löparknä efter Vätternrundan som satt i hela sommaren så jag knappt kunde promenera på ett par månader och därigenom missade Björsätter Trialton som jag var anmäld till.
 
Något nytt jag testat:
När jag med Mia´s hjälp vågade mig på att stå på händer i Portugal som avslutning på ett yogapass.
 
 
Summa sumarum av året som gått så har det träningsmässigt varit ett bra år, har ju även genomfört 3/4 av halvklassikern så nu är det bara att ladda för halvasan i februari innan jag är i mål med den. Hur har erat träningsår sett ut?
 
/Kram Mia
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej