Igår var Sofie och jag till Linköping och besökte matmarknaden på Augustifesten. Vi började med ett fikabesök hos Malin på Espresso House.
 
 
Därefter tog vi en sväng på marknaden där vi även åt lunch.
 
 
Passade även på att köpa lite rolig pasta i det Italienska ståndet.
 
 
Många olika länder var representerade men mest var det ju mat som serverades och det räcker ju med en måltid, själv valde jag mat från det Franska köket nämligen deras klassiska Biff Bourgingon medan Sofie åt Langos.
 
 
Passade också på att besöka Löplabbet när jag var i Linköping då det inte finns i Norrköping och kom därifrån med ett par nya löparskor från Saucony, har inte testat dom förut med hört mycket bra och dom satt jätteskönt på foten så vi får hoppas dom blir bra.
 
 
I går kväll så var jag och testade på Friskis&Svettis löpträning som dom har startat upp på onsdagskvällar vid SOK-stugan i Söderköping. Jättekul intervall pass som leddes av en trevlig tjej som hette Linda som körde hårt med oss så jag var totalt slut efteråt. Har ju saknat någon form av löpträning i Söderköping så det är jättekul att dom har börjat med det.
 
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej