Igår följde jag med Malin och hälsade på valpar, hon har tingat på en av dom men vet inte ännu vilken som kommer att bli hennes.
 
 
 
Rasen är Tollare och dom var helt bedårande söta dock hade dom munnarna fulla med väldigt vassa tänder som dom gärna använde och tuggade på allt dom kom åt.
 
 
Förra veckan var jag och fixade håret hos Sofie, är så tacksam för att dom har ganska bra med kunder trots Coronakrisen hos många frisörer. Kan varmt rekomendera Hårgänget i Norrköping, en luftig salong med glest mellan stolarna där det känns tryggt att frisera sig.
 
 
Idag har jag hållt på i trädgården non stop från förmiddagen till kväll, klippt ner en massa buskar och är så glad för vår kompostkvarnen vi köpte för ett par år sedan. Bara att trycka ner kvistarna så blir det bara flis kvar av dom. Var helt slut när jag var klar så då åkte jag ner till Sörping och köpte pizza och passade samtidigt på att gynna en resturang så att dom har en chans att överleva den här krisen.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej