Idag var det öppet hus på Nordic Wellness, gymmet där Malin jobbar. Sofie och jag var där och jag körde ett yogapass för första gången på säkert ett år.
 
 
Det var ett ganska kort prova på pass med en bra ledare som körde en ganska soft klass. Dock kändes det i kroppen att det var ett tag sen, tror att det är dags att ta tag i det och yoga lite oftare för man blir ganska stel av både löpning och skidåkning som jag mest sysslat med sista tiden.
 
 
Igår var jag med Maud till Kimstad och testade lite nya spår, backigare än på Vreta men helt ok. Avslutade sedan kvällen så där skönt trött efter en dag ute i friska luften i soffan med en Irish coffe.
 
 
För att må bra så är det viktigt för mig att jag omger mig med personer som betyder något för mig och som ger mig energi samt likasinnade som stöttar mig och tror på mig. Läste dom här tänkvärda orden från Paolo Roberto.
 
"Om du vill flyga som en örn.
kan du inte umgås med höns"
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej