I söndag så åkte Sussi och jag ner till Ullared, vi hade bokat en natt på hotellet som ligger strax bredvid varuhuset. Direkt när vi kom ner så gick jag till optikern för att kolla om dom hade några slipade sportglasögon och dom hade ett ganska stort sortiment så jag bokade in en tid lite senare på em. Snabbt och proffsigt bemötande och dagen efter så kunde jag hämta ut mina nya glasögon.
 
 
Bland det bästa med att bo på hotell är väl frukosten som står serverad och klar när man vaknar.
 
 
Dom har en riktigt mysig matsal på hotellet annars så är det ganska spartanskt.
 
 
Den här tiden på året är det väldigt lugnt och inte så mycket folk att trängas med inne i varuhuset.
 
 
Ganska tomt så man kunde shoppa i lugn och ro, fick med mig lite smått och gott hem.
 
/Kram Mia

1 kommentarer

Angelica Wåhlin

15 Jan 2019 20:35

Vad roligt & måste vara skönt med mindre folk :)

Svar: Ja det var det verkligen😀
maria dahlberg

Kommentera

Publiceras ej