Vad gör man då man är ensam hemma? Jo då bjuder man hit sina bästa vänner Sussi och Hella på en liten myskväll.
 
 
Jag hade lagat en fisksoppa med chiliaioli och vitlöksbröd till.
 
 
Passade även på att öppna och prova en flaska vin som jag tog med mig hem från Sydafrika, vinet var jättegott och jag hoppas att det går att få tag i det även här hemma på systembolaget.
 
 
När vi var nere i Sydafrika förra året så åkte vi runt i ett vindistrikt en dag och besökte olika vingårdar, bl.a en som hette Fairview´s där vi också var på en vinprovning.
 
 
 
Namnet på vinet "Goats do roam" kommer ifrån att dom även hade getuppfödning där och sålde bl.a ostar från getterna.
 
 
Bosse och Malin reser runt i Nya Zeeland och verkar ha det bra, själv laddar jag inför halvvasan nästa vecka och hoppas jag får hålla mig frisk då precis ALLA på jobbet har varit sjuka.
 
 
Har införskaffat mig lite energi att ha inför, under och efter vasan.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej