Så var denna lediga helg till ända, hade inget särskilt inplanerat innan utan har mest tagit det lugnt.
 
 
Idag har jag varit ute i skogen och plockat lingon som jag kokat sylt av, mer ekologiskt och närodlat kan det väl inte bli.
 
 
Nu har jag varit nere vid SOK stugan i Söderköping och sprungit mitt sista långpass på 8 km innan Lidingöloppet 15 km som går av stapeln om två veckor, passade även på att testa lite strumpor och kläder som jag eventuellt tänker springa i beroende på vilket väder det kommer att vara men jag har nog bestämt mig för att jag kommer att springa med kompressionsstrumpor.
 
 
Igår var Sofie, Johan och jag ute i skogen och plockade svamp, hittade inte jättemycket men en skön skogspromenad blev det i alla fall. Tycker dessa svampar är så vackra där dom står uti skogen.
 
 
/Kram Mia
 

Kommentera

Publiceras ej