Ta da, då var skänken färdigmålad och klar.
 
 
Hittade så fina knoppar att pryda den med.
 
 
Igår var jag ute och plockade nypon som jag senare kokade soppa på. Det är ju så mycket godare med hemlagad nyponsoppa som dels är mindre söt och dels innehåller den inte en massa tillsatser så mer ekologiskt och närodlat kan det knappast bli.
 
 
Fick lite bilder från Marathonphotos på mailen från i lördags och herre min gud så sur och arg jag såg ut på alla, antagligen var jag så trött så jag inte såg fotograferna och kunde le åt dom, ha ha. Här vid målgången så hade jag även ont i fötterna.
 
 
Idag har vi haft planeringsdag med jobbet hela dagen och nu är det bara ett arbetspass kvar innan jag drar till Portugal på lördag, ska bli så skönt att komma iväg ett tag.
 
/Kram Mia
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej