Oj det har visst gått ett tag sen jag skrev något sist men det har inte hänt så mycket i mitt liv dom sista veckorna.
 
 
Det har inte ens blivit någon träning mer än lite promenader, dels pga tidsbrist och dels pga att jag inte har haft någon tränings inspiration. Igår fick jag dock fram stavarna och tog en rejäl promenad i raskt tempo med dom i den kalla krispiga luften, termometern låg på nästan -10 grader när jag kom hem.
 
 
Har börjat pyssla lite inför julen så häromdagen tog jag tag i att polera kristallkronan som oftast bara blir gjort en gång om året för det tar sån tid och den är så skör så den nästan ramlar söner när man tar i den.
 
 
Jag har ärvt den här gamla fina kristallkronan av min kära mormor så den vill jag vårda ömt och nu glänser den så fint igen.
 
 
Var inne i stan häromdagen och köpte lite julklappar och nu märks det att vi börjar närma oss julen, på varuhuset i stan hade dom fått upp en gigantisk julgran, den var väldigt Amerikansk men väldigt fin.
 
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej