I år firade vårruset 30 år i Norrköping och jag tror att detvar åttonde gången som jag sprang det och i år var det verkligen perfekt löparväder.
 
 
Vi hade även i år ett lag från Söderköpings kommun som sprang tillsammans, själv hade jag knappast sprungit någonting sista tiden då jag lagt all tid för träning på cykling istället.
 
 
Ytterligare en medalj till samlingarna, sprang på 34 minuter vilket är helt ok med tanke på träningen och uppladdningen innan.
 
 
Idag har jag cyklat och hälsat på min mamma så det blev en tur på 53 km var av hälften i motvind men som tur var hade jag medvind på hemvägen.
 
 
Saknar verkligen närheten till vattnet där jag bor nu, det är så rofyllt att bara sitta på bryggan och njuta av lugnet där. Nu tror jag att jag har packat allt för tidigt i morgon bitti så flyger vi till Gdansk för en minisemester över pingsthelgen.
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej