Vilken härlig helg vi har haft, trots att jag jobbat i helgen så känns detsom att jag hunnit med en hel del förutom jobbet. Allt går ju så mycket lättare när det är fint väder ute.
 
 
Idag har jag umgåtts med familjen där jag först roade mig med att gå på Ramundermarken tillsammans med Malin, Sofie och Johan därefter åkte vi hem och åt mat och mumsade i oss munkar och jordgubbar som vi köpte på marknaden.
 
 
I kväll när det mojnat och inte blåste så mycket längre så tog jag en cykeltur på 30 km som delvis gick utmed Göta kanal, och avslutade därmed cykelmomentet i ICA klassikern som jag håller på med så nu har jag bara simmningen kvar så är jag färdig med den.
 
 
Har även hunnit pyssla en del i trädgården igår och fixade till mitt kryddland, gjorde iordning lite nya pallkragar och städade ur växthuset så det bara är och tvätta det kvar.
 
 
Jag funderar på att plantera ett Magnoliaträd i trädgården och skulle också gärna vilja ha ett Japanskt körsbärsträd som blommar så fint just nu. Det här växer utanför mitt jobb.
 
 
Hoppas ni också har kunnat njuta av denna helg.
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej