Idag har jag fixat med lite av varje, när jag kom hem från jobbet i morse så packade jag fikakorgen och åkte upp till Klarsjön för att passa på att njuta av solen. Det var inte jättevarmt i vattnet men helt ok för att doppa sig.
 
 
Utsikten från solstolen, men jag vet inte vad det är för blått UFO som jag fångat på bilden.
 
 
 
Har även varit med hästen till veterinärstationen och vaccinerat henne med influensavaccin. På onsdagar har dom drop in för vaccinationer hos distriktsveterinärerna så då får man sitta i kö men som tur var så var det inte så många före oss.
 
 
Ikväll har jag gjort klart mina pallkragar i trädgården, i den ena har jag planterat jordgubbar och i den andra har jag sått lite olika frön.
 
 
Så nu är det bara att vattna och hoppas på att det ska växa och frodas så man kan njuta av egna jordgubbar.
 
 
Just nu är det så underbart vackert ute och det doftar så ljuvligt av alla blommor som fullkomligt exploderar i värmen, så man vill knappt gå in på kvällen.
 
 
Jag älskar dom vackra syrenerna, och doften av dom påminnner mig om skolavslutningarna när man var barn.
 
 
/Kram Mia