Idag så har jag simmat det sista passet inför Vansbro som går på fredag, det blev knappt 1400 meter på 50 minuter så det är jag helt nöjd med då jag inte kan använda ena benet fullt ut. Köpte Kinesiotejp nere på Ullared så igår testade jag att tejpa knät efter att ha Googlat runt lite så hittade jag bra tips och det kändes riktigt bra att simma med den så det blir nog tejpning även på fredag.
 
 
Förra helgen började jag mocka ut allt ur boxarna i stallet, tvättade väggarna och städade.
 
 
Köpte även färg till stallet och nya krokar till greparna i Ullared så idag så började jag att fixa med det och att måla o bättra på färgen i boxarna så det är vitt och fint igen när vintern kommer och det är dags för hästarna att flytta in.
 
 
Men just nu så har dom det ganska bra borta i sin stora sommarhage där dom kan strosa omkring och söka skydd för olika väder.
 
 
 
Just nu så blommar rosorna så otroligt fint i trädgården.
 
 
/Kram Mia
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej