I går så firade vi en lugn midsommar tillsammans med några grannar, på förmiddagen så kom Sofie och Johan hem och fikade samt att jag hjälpte henne att binda en krans till håret.
 
 
På kvällen grillade vi grillspett och till det sallad, till efterrätt så festade vi på chokladfondyé med ananas, banan, ostbågar och självklart färska jordgubbar.
 
 
Igår plockade jag även mina första egna jordgubbar i mitt nyanlagda jordgubbsland och dom var självklart ännu godare.
 
 
Senare på kvällen roade vi oss med att spela sällskapsspel då vädret inte inbjöd till att spela kubb eller krocket som det var tänkt från början.
 
 
Ikväll var jag upp till sjön och simmade mitt första pass inför Vansbro där jag planerar att simma halvvansbro som är 1500 meter, dom första 500 m simmar man medströms innan man vänder upp i Västerdalälven och simmar dom återstående 1000 m motströms.
 
 
Då jag har haft lite problem med mitt knä efter Vätternrundan så ville jag känna på lite hur det kändes när jag simmade i våtdräkten, jag kände av knät lite men det var helt ok. Ska simma lite längre på måndag innan jag anmäler mig tänkte jag. Jag var helt själv uppe i sjön så det var absolut ingen trängsel i vattnet.
 
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej