I går så firade vi både både nationaldagen och Bosses födelsedag fast han egentligen fyllde år i lördags.
 
 
Tårtan blev en väldigt traditionell gräddtårta med svenska jordgubbar, älskar när dom kommer så att man bara kan frossa i sig färska solmogna gubbar. Måste ta mig iväg och plocka så fort dom öppnar så jag kan fylla frysen.
 
 
Igår så tog jag sista cykelpasset innan söndagen, då en förkylning kom i vägen så blev ju inte uppladdningen som jag tänkt mig men det kändes bra så nu är det väl bara att ladda med vätska och kolhydtrater fram till söndag.
 
 
Igår var jag även till Lundby och handlade blommor till trädgården så eftermiddagen tillbringade jag med att plantera ut blommor och göra fint utomhus.
 

/Kram Mia
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

emma

07 Jun 2018 20:56

vilka fina blommor!

Svar: Tack så mkt;)
maria dahlberg

Angelica Wåhlin

08 Jun 2018 13:43

Vad mysigt!

Kommentera

Publiceras ej