I går så hade jag en trevlig dag tillsammans med Sussi, vi började med en fika hemma hos hennes föräldrar i Vånga och därefter åkte vi till Björke vävstuga där hon köpte gardiner och jag en fin kökshanduk, dom hade så mycket fint att handla.

 
Därefter åkte vi tillbaka hem till hennes föräldrar där vi även blev bjudna på god mat. På hemvägen stannade vi till vid ett bad och tog ett dopp.
 
 
Just nu börjar jag bli riktigt frustrerad över mitt knä som hindrar mig från att springa, jag törs inte ens promenera utan försöker vila mig bra. Det har blivit bättre men det behövs inte så mycket ansträngning för att jag ska känna av det.
 
 
I onsdags så skjutsade jag Malin till flygbussen. Hon skulle då flyga till Kroatien för att sedan fortsätta till Montenegro, Albanien och avsluta på den Grekiska ön Korfu, hoppas hon får några härliga veckor där
 
/Kram Mia
 

1 kommentarer

Izabelle

20 Jul 2018 21:53

Mysiga bilder!

Svar: Tack så mkt🤗
maria dahlberg

Kommentera

Publiceras ej