I söndags tog Sussi och jag en spontantripp ner till Ullared, har flera år sagt att jag ska åka i Januari när det är lugnt och inte så hysteriskt mycket folk där nere.
 
 
Och snacka om att det var lugnt, det kändes nästan som att vi hade hela det "Gula varuhuset" för oss själva och på kundvagnsparkeringen var det bara min vagn som stod där och kände sig ensam. Jag hade inga speciella saker jag skulle ha men lite smått och gott kom jag hem med i alla fall.
 
 
Vi hade bokat in oss på hotellet där jag inte har bott tidigare men det var ett riktigt prisvärt boende.
 
 
Det var jättefint med mysiga rum och god frukost.
 
 
Frukostmatsalen.
 
 
Sen var det ju inte helt fel att vi hade nära till Harrys som ligger på andra sidan gatan dit vi gick på kvällen för att äta, själv åt jag en Majskyckling med krämig pasta som smakade jättebra och till efterrätt blev det var sin Irish Coffe.
 
 
/Kram Mia
 
 

Kommentera

Publiceras ej