Idag när jag kom hem från mötet på jobbet gick tog jag ut och tog en promenad medan det fortfarande var ljust ute och innan jag skulle laga mat men det skulle jag inte gjort för jag hann bara sätta på pannan med rå kyckling på spisen när jag kom hem så gick strömmen. Men jag rörde ihop allt i stekpannan och drog igång plattan på gasolgrillen så jag kunde laga klar maten där i pannlampans sken och det blev helt ok.
 
 
I helgen som gick var jag ledig o bara tog det lugnt, på lördagen tog jag en långpromenad med mina stavar i det kalla men fina vädret och på kvällen var vi hemma hos Malin där Bosse hjälpte henne att sätta upp hennes nyinköpta tv på väggen.
 
 
Därefter åt vi upp kexen och osten som jag hade köpt hem till nattamat på nyår men som ingen orkade äta då.
 
 
I söndags var jag på ett dubbelpass på Friskis&Svettis då gympaledarna generalrepeterade sin pass till vårterminen så förra veckan blev en riktigt bra träningsvecka.
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej