Idag har jag varit ledig och har tillbringat en stor del av dagen med att bara loppa mig och att se på OS.
 
 
 
Vilka duktiga skidåkare och skidskyttar vi har i Sverige just nu som tar medaljer på löpande band, idag har vi ju fått både guld genom Hanna Öbeergs fina insats i skidskytte och silver genom Charlotte Kalla. Det är inte utan att man blir lite sugen på att ge sig ut och träna när man ser dessa duktiga tjejer, tyvärr börjar det ju bli lite dåligt med snö i spåren just nu. Jag tog mig i alla fall ut på en promenad med mina stavar på em så jag fick lite frisk luft.
 
 
I morgon är det jobbdax igen då det är min jobbarhelg och då jag jobbar både fre, lö och söndag kväll så har jag inte planerat in så mycket annat men hoppas ni får en trevlig helg.
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej