Idag åkte jag på att jobba några timmar på förmiddagen trots att det var min lediga dag, eftersom det är sportlov så är det full fart på mitt jobb med skollediga barn och när vikarierna blir sjuka så är det bara att ställa upp.
 
 
Därefter åkte jag in till gymmet och sprang 5 km på löpbandet eftersom det inte går att springa ute just nu, just nu har jag ett bra flow i min träning och det mesta känns lätt men det kändes att det var ett tag sedan jag sprang så jag tog det ganska lugnt. Efteråt så bubblade jag och satt även en stund i ångbastun, dom har en jättefin spaavdelning på mitt gym så det blev en skön avslutning på ett svettigt pass och en bra början på ledig helg. 
 
Nu har jag avnjutit en härlig fiskgryta med musslor samt ett glas vitt vin till. Hoppas er helg också har börjat bra.
 
/Kram Mia
 

Kommentera

Publiceras ej