I lördags var vi bjudna på ett trevligt cocktailparty hos min bror som fyller 50 år i mellandagarna.
 
 
Kul att träffa vänner till honom som jag inte träffat tidigare.
 
 
Min brorsdotter Ida och hennes kompis skötte om baren och fixade Champange och goda drinkar till gästerna.
 
 
Min bror Patric och jag.
 
 
Igår gick jag ljuspromenaden tillsammans med några av tjejerna i "juntan". Det var delvis samma väg som jag sprang förra måndagen men då hade jag ju inte så mycket tid till att titta på dom fina ljusinstallationerna.
 
 
Efteråt så gick vi hem till Maud och drack glögg, åt mat och fikade på en massa godsaker som hon hade fixat.
 
 
Hon hade även gjort en jättegod skumtomtepannacotta som jag tror att jag ska testa att göra i jul.
 
 
Vi avslutade med att spela julkappsspelet och från det fick jag med mig en duschtvål och en handtvål som jag var mycket nöjd över.
 
 
Tänk vad härligt att det har kommit lite snö, det blir ju både ljusare och renare ute i hagarna, hoppas bara att den får ligga kvar ett tag.
 
 
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej