I går så sprang jag ett lopp som jag inte har sprungit tidigare nämligen Stadsloppet i Norrköping.
 
 
Bansträckningen var nästan densamma som Vårruset fast man startade inne i city och sprang banan baklänges så man slapp näst sista kilometern med motlut.
 
 
Bästa hejarklacken och fotografer utmed banan som bestod av ett härligt gäng från jobbet.
 
 
Jag sprang i mål på tiden 34.58 som jag är mer än nöjd med då jag gick vissa sträckor och att jag p.g.a mitt knä inte kunnat springa på hela sommaren.
 
 
Sussi jobbade ju tyvärr men i gengäld fick jag springa tillsammans med hennes gulliga mamma och syster.
 
 
I tisdags så var min bror och hämtade ut våra startkuvert med tröjor till midnattsloppet på lördag, årets färg på tröjorna var någon blaskig mintgrön färg som inte såg så rolig ut på bild i alla fall. Så nu är det bara att ladda om inför lördagen och hoppas att mitt knä håller även för det, har lite känning av det idag men tror och hoppas på att det ger med sig. Det är så frustrerande att inte känna sig helt ok när man vill så mycket.
 
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej