Vilken kväll vi fick igår då vi hade bjudit hit lite grannar och vänner på lite mat för att fira min födelsedag lite i efterskott.
 
 
Malin hade fixat tårtan som hade smak av choklad, dolche de leche och cappuchino och var som vanligt jättefin och smakade fantastiskt, av hennes kompis Frida fick jag en jättegod vegankladdkaka som hon hade bakat.
 
 
Till mat hade jag gjort en sallad och lite olika pajer med broccoli&ädelost, lax&skaldjur och kantarell&västerbottenost vilka tog slut innan jag ens kom på tanken att ta fram kameran.
 
 
Klockan tio på kvällen var det fortfarande 20 grader varmt så vi kunde sitta ute på altanen hela kvällen, alltid kul att träffa vänner och sitta och snacka till lång in på natten.
 
 
Idag blev det ett joggingrunda på ca 7 km i lugnt tempo när jag lyckades slita mig från solstolen.
 
/Kram Mia
 
 
 

1 kommentarer

egosworld.blogg.se

21 Apr 2018 22:35

så mysigt med såna kvällar!!!, fina bilder, förhoppningsvis är sommaren nu här för att stanna, äntligen ! :D

Kommentera

Publiceras ej