I går kväll var jag med på en löparskola med Elmina Saksi som startade igår, hon är ambasadör för Vårruset så detta är en uppladdning inför Vårruset. Hennes blogg hittar ni här;
 
 
Vi höll till i Ljuraparken i Norrköping och fick börja med att värma upp genom att springa på lite olika sätt och därefter fick vi springa långa intervaller, det är så peppande att springa ihop med andra då jag i alla fall antränger mig mer än när man är ute och springer själv och det var en härlig stämmning där alla kunde springa i sitt eget tempo.
 
 
I morse började jag jobba klockan sex och när jag slutade så tog jag en promenad runt Ramunder som är en runda på ca 5 km för att piggna till lite men det var både kallt och blåsigt och det var inte skönt, så nu är jag trött och det är soffan som gäller resten av kvällen.
 
/Kram Mia
 
 

Kommentera

Publiceras ej