På min födelsedag i torsdags fick jag så fina blommor, Maria Nilas shampo och balsam av Sofie.
 
 
Av Malin fick jag en startplats i Halvvättern som hon visste att jag hade planer på att köra så nu finns det väl ingen återvändo så det är väl bara ut och trampa för att få ihop dom 75 mil som jag vill ha i benen innan den 10 juni. Jag tog en sväng igår på ca 13 km i det fina vädret så nu är jag uppe i totalt 4 mil (bara 71 kvar) men det ska ju blåsa så förgjordat hela tiden och då är det inget roligt att cykla.
 
 
Idag har jag roat mig med att fixa i stallet och försöka få bort en massa lösa hår och lera från hästarna, idag var även första dagen efter vinern som det gick att vara på ridbanan och träna någorlunda för nu är åtminstonde halva snöfri. Lilla Millan blir så glad när man pysslar om henne lite.
 
 
/Kram Mia
 

Kommentera

Publiceras ej