Hittade en så fin bild på Goodina som min äldsta dotter Malin har fixat och redigerat vilket hon är så otroligt duktig på.
 
 
Idag har jag varit på en heldagskurs på VRF för Christoffer Dahlgren som är en av Europas allra främsta ryttare inom Akademoísk ridkonst, dock hade jag inte med mig hästen för det fanns inga platser kvar men min tränare Anna som jag var hos i somras var med och red på sin häst Diablo.
 
 
Igår fick hästarna gå bort till sommarhagen igen då dom inte gått där borta så mycket i sommar dels för att Millan haft lite problem med sitt öga och dels för att jag har velat ha Goodina hemma så jag har kunnat träna och den hagen är lite för långt bort för att hämta hem dom bara för att rida. Millan blev så glad när hon förstod vart vi var på väg och småtaktade hela vägen så jag knappt hängde med.
 
 
I tisdags kväll så var jag på "junta" hemma hos Marita där vi blev bjudna på en jättegod kycklinggryta med färsk pasta och soltorkade tomater som jag måste testa att göra någon dag.
 
Kram Mia
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej