När jag var i Portugal senast så gick vi ju till den Spanska gränsen en dag till den lilla byn Ayamonte där jag hittade en skoaffär som sålde så fina ridstövlar och efter en del provande så hittade jag ett par som passade vilket inte var så lätt då dom var väldigt smala i skaften. När jag hittat ett par som passade så kunde jag inte låta bli att slå till då det var ca halva priset mot att köpa dom på nätet och jag hade nog ångrat mig om jag inte köpt dom.
 
 
Ikväll har jag varit på gymmet för första gången på flera månader, (har så svårt att ta mig dit när man kan vara ute och träna). Men ikväll blev det ett fartfyllt Zumba pass med härliga Cissi som ledare.
 
 
Åh vad jag längtar efter solen och värmen och dessa underbara morgnar på stranden i Portugal nu när det bara blir mörkare och kallare här hemma.
 
 
/Kram Mia
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej