Nu är det bara fyra dagar kvar innan Sussi och jag åker iväg på vår efterlängtade träningsresa yill Portugal och nu har vi även fått programmet för veckan så man kan sitta och fundera på vilka pass som man vill vara med på, det finns en del nya pass i år som inte har varit med tidigare år som vi varit där. Som sagt så finns det en hel del pass att välja mellan så vi kommer inte att vara sysslolösa och känner vi inte för träning så kan man ju alltid bada och sola.
 
 
För övrigt så har jag jobbat i stort sett hela tiden sen jag kom hem från Spanien förutom igår då Malin och jag hade en heldag tillsammans då vi bl.a var ute i skogen och plockade svamp.
 
 
Det är helt sjukt hur mycket svamp det finns i skogarna, jag tror aldrig att jag har varit med om något liknande, men lika roligt som det är att plocka svampen lika tråkigt är det att rensa den men Malin var snäll och hjälpte mig med mina.
 
 
Nu känns det att hösten är här på riktigt och att det var dags att ta bort sommarblommorna i krukorna på trappen och ersätta dom med lite nytt höstfint.
 
 
/Kram Mia
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej