Idag har jag varit på gymmet och kört på med mitt nya styrketräningsprogram, kändes jättebra idag och därefter så sprang jag 3 km på löpbandet. Håller på att göra en ICA klassiker och det innebär att man gör alla delarna i en svensk klassiker, 30 km löpning, 9 mil skidor, 30 mil cykel och 3 km simmning men man har flera veckor på sig att utföra varje delmoment och nu har jag bara 4 km kvar av löpningen. Känns så skönt att känna sig frisk och pigg utan krämpor som hindrar mig i träningen.
 
 
Jag har även sedan jag kom hem från Portugal noterat allt som jag tränar och äter i en app för att ha lite koll på vad man egentligen stoppar i sig. Försöker att undvika dom värsta kaloribomberna och sötsaker, självklart äter jag allt som det bjuds på när jag är borta och även på helgerna men inte alla dagar i veckan.
 
 
Jag tycker att den här snön som kom och framförallt isen som täcker min ridbana var fullkomligt onödig nu när det kändes så bra både i ridningen och träningen i AR från marken.
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej