Idag har tjejerna varit hemma och firat Bosse på hans dag, Malin hade bakat en jättesmarrig blåbärstårta som är favorit hos far i huset.
 
 
Själv har jag även varit iväg ut till VRF med hästen och tränat för Anna som är min duktiga tränare i AR.
 
 
Det var så kul att rida idag för allt gick så bra, hästen var lugn, mjuk och fin och vi fick så mycket beröm av Anna att vi hade utvecklats så mycket i ridningen sedan i somras när vi var hemma hos henne på veckokurs. Det är nog det som är en av sakerna som jag tycker om med att ha Anna som tränare är att hon är så ödmjuk och att hon ger mig självförtroende i min ridning och lyfter fram dom saker som är positiva och lägger inte så mycket energi på det negativa utan det blir automatiskt bättre när grunderna sitter ordentligt.
 
 
Ha ha, Goodina ser visst ut som ett ufo med självlysande ögon men idag var jag väldigt nöjd med både henne och mig själv så det gör inget.
 
 
I går var vi hemma hos våra vänner Leif och Helen, där vi blev bjudna på god mat och ett parti kortspel. Alltid trevligt att umgås med vänner och få sätta sig vid dukat bord.
 
 
Åven i fradags så slapp jag laga mat för då var vi på Kina restaurang tillsammans med Malin, Sofie och Johan och åt, själv åt jag deras goda Anka i sechuansås till huvudrätt och självklart friterad banan till efterrätt.
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej