Började dagen med ett pass på gymmet, sprang först intervaller på löpbandet och fortsatte sedan på X-force maskinerna som jag inte tränat på sedan förra vintern och eftersom jag hade problem med en axel sist jag tränade på dom så har jag nu bokat in en ny tid nästa vecka med instruktör så jag kan få ett nytt träningsprogram.
 
 
Vad som var mindre roligt var att jag lyckades bita av en bit av en tand plus en gammal lagning när jag tog en smörgås efter träningen och när jag ringde tandläkaren så skulle jag få vänta TRE veckor innan jag kunde få en akuttid.
 
 
På kvällen var vi hembjudna till Anders och Marie som är ett par gamla kompisar som vi umgicks mycket med när barnen var små men nu blir det inte att man ses så ofta men det ar alltid lika trevligt med mycket prat och skratt när vi väl ses. Anders som är en fantastisk kock i köket hade fixat plankstek som dom bjöd på.
 
 
Kvällen avslutade vi i deras bubbelbad tillsammans med lite gott bubbel.
 
 
Deras nya söta kissemiss som var översocial och ville vara med hela tiden.
 
 
Idag skulle vi egentligen ha åkt upp till min bror i Stockholm för att vi tjejer som var till Spanien skulle ha en återträff och gå ut och äta men tyvärr var dom sjuka så det blir en lugn helg hemma istället.
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej