Igår utmanade jag mig ordentligt och gick på ett av dom tuffaste träningspass som jag någonsin har varit på, vi tränade högintensivt i närmare två timmar. Passet bestod av sex stationer på drygt en kvart var och enbart byte av sal däremellan.
 
 
Vi var 90 personer som blev uppdelade i tre grupper om 30 stycken i varje, min grupp började i spinningsalen med Anton som körde tuffa intervaller med oss på spinningcyklarna.
 
 
Därefter var det dags för styrka med Mats, i första delen tränade vi triceps, biceps och mage.
 
 
Efter det så var det cirkelfys med Arnel som berstod av 17 olika stationer som bl.a bestod av plintar, boxning, stakmaskin, rodd, rep och olika övningar med medicinbollar där man körde stenhårt i 45 sekunder och "vilan" däremellan bestod av att springa så fort man kunde i 30 sekunder.
 
 
Direkt därefter var det åter dags för ett pass med Anton och denna gången var det backintervaller på löpbanden.
 
 
Efter ytterligare ett styrkepass med Mats där vi tränade rygg och bröstmuskler så var det återigen dags för sista passet "Arnels överraskning" och det kunde man ju räkna ut att det inte var ett vilopass direkt utan ytterligare ett tufft cirkelpass och denna gång utan vila.
 
 
Så idag känner jag mig ganska så mör i kroppen men det var ett kanonroligt pass som jag absolut kommer att gå på igen om det blir fler gånger. Idag har Bosse och jag varit till IKEA och tittat på bl.a bänkskivor då vi planerar att göra en renovering av köket.
 
 
På vägen hem stannade vi även till på Espresso House i Linköping där hon jobbar och tog en fika.
 
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej